Handige links voor leerlingen & ouders

In onze school gebruiken we het Ouderplatform als communicatiekanaal voor de weekberichten, bevragingen, resultaten, planning van oudercontacten, facturen enz.

Het Ouderplatform kan je online raadplegen (klik op de afbeelding) en downloaden op je smartphone via de App Store op je iPhone of de Google Play Store op je Android toestel.

Pelterkids is de buitenschoolse kinderopvang van de gemeente Pelt. De locatie op het Boseind (Haagdoornstraat 65) ligt op enkele meters van onze school en is geopend van 06.30 uur tot 18.30 uur. De verplaatsingen van en naar school gebeuren steeds onder toezicht van de begeleiders.

Klik op de afbeelding voor meer info (website gemeente Pelt).

Website Sneeuwklassen

Onze leerlingen van het zesde leerjaar gaan dit jaar op Sneeuwklassen in het Zwitserse Zinal. Op deze website kunnen jullie hun avonturen volgen.