Peltse Deelbakfiets

foto van een urban arrow bakfiets met bestickering van de gemeente Pelt.

Vanaf september is er de mogelijkheid om bij ons op school één van de Peltse elektrische deelbakfietsen te lenen.

Om deze te reserveren vul je onderstaand formulier in. De reservatie is pas definitief als je een reservatiebevestiging hebt ontvangen.

• De fiets wordt altijd uitgeleend voor een volledige week.
    • Ophalen kan enkel op maandag tussen 13.30 en 16.30 uur (ID-kaart meenemen!).
    • Terugbrengen op maandag tussen 08.30 en 11.30 uur.

Als je de Peltse deelbakfiets ontleent, verklaar je je akkoord met deze voorwaarden.

Ophalen

Meld je, met je ID-kaart, bij het secretariaat van de school als je de bakfiets komt ophalen.

Een collega van het secretariaat zal je de afgedrukte versie van het uitleenformulier laten tekenen, een kopie van je ID-kaart nemen en je daarna de sleutels overhandigen.

Ophalen kan enkel op maandag tussen 13.30 en 16.30 uur.

De fiets terugbrengen gebeurt op dezelfde manier als het ophalen: Je meldt je bij het secretariaat, waarna zij even mee de fiets komen controleren en de sleutels opvragen.

Terugbrengen kan enkel op maandag tussen 08.30 en 11.30 uur.

Waarom kan ik enkel een maandag selecteren om de fiets te reserveren?

De fiets kan alleen per week worden ontleend. Afhalen gebeurt altijd op maandagnamiddag tussen 13.30 en 16.30 uur, en terugbrengen op maandagvoormiddag tussen 08.30 en 11.30 uur.

Moet ik een waarborg betalen?

Nee, er wordt geen waarborg gevraagd voor het gebruik van de bakfiets. Wel moet je een overeenkomst ondertekenen waarin je onder andere akkoord gaat mede verantwoordelijk te zijn voor eventuele schade.

Selecteer hieronder de maandag waarop je de fiets wilt ophalen. Vanaf die maandag start de week waarin je de bakfiets kan gebruiken.
Vul vervolgens alle gegevens aan.

Kalender word geladen......