Dag van de sportclub: Ride & Run

Het was vandaag de Dag van de Sportclub.
Hét uitgelezen moment om de spieren los te gooien en sport in de kijker te zetten, vonden we.

De voormiddag begon met een energieke danssessie waarbij alle leerlingen hun beste dansmoves aan elkaar lieten zien. Nadien kregen de leerlingen de kans om in de klas over hun favoriete sport te praten. Dit deed niet alleen de appreciatie voor verschillende sporten groeien, maar moedigde ook de uitwisseling van ervaringen en interesses tussen klasgenoten aan.

Het hoogtepunt van de dag volgde ongetwijfeld nadien: dé Ride & Run. Samen rennen, skaten, steppen of met een gocart door heel Boseind rijden. Het speelbos en de speelplaats dienden als het perfecte decor voor tal van sportieve activiteiten. Hier konden de leerlingen hun vaardigheden testen, hun uithoudingsvermogen verbeteren en vooral samen genieten!

Zelfs het weer zat mee…

Meester Marc Ras maakte deze foto’s.