Juf Hilde met pensioen

De laatste dag voor de kerstvakantie was voor één van onze juffen wel een heel speciale dag! Na bijna 40 jaar als kleuterjuf in onze school, ging juf Hilde voor de allerlaatste keer naar school. Er werd een traantje weggepinkt bij alle herinneringen die naar boven kwamen, maar er werd vooral heel veel gelachen!

Na een verrassingsontbijt verwelkomden alle leerlingen en kleuters van onze school juf Hilde met een echte erehaag. Nadien volgden heel wat cadeautjes, leuke activiteiten en een speciaal bezoek aan elke kleuterklas!

Een welgemeend DANKJEWEL speciaal voor jou, Hilde! Je eindeloze inzet, je warm hart, creatieve ideeën, je zin voor humor en de collegialiteit die je elke dag liet zien, zullen we nooit vergeten!
En natuurlijk zijn we héél blij dat je vanaf het nieuwe jaar als leesbegeleider in de lagere school actief blijft!