Juf Renilde met pensioen

Na Juf Hilde met Kerstmis en meester Marc op 1 februari, was het vlak voor de paasvakantie de beurt aan juf Renilde: vrijdag 29 maart was haar laatste werkdag in onze school.

Enkele collega’s haalden haar ’s morgens thuis op met een echte mobilhome om na aankomst op school verwend te worden met een luxe-ontbijt met alle collega’s en haar echtgenoot. In elke kleuterklas was er een leuke verrassing voorzien, en ook de collega’s schreven voor deze speciale dag heel wat leuke tekstjes bij elkaar. De dag werd afgesloten met misschien wel dé verrassing die we het langst geheim konden houden: een bezoek van kinderen en kleinkinderen.

Renilde, was gaan je ontzettend missen. Je oprechte en ongezouten mening, je werkethiek (van de bovenste plank), je eindeloze kennis van Broekx (wie gaat jouw schoenen kunnen vullen?), je nuchtere kijk op de zaak en je warme hart voor je kleuters – jaar in, jaar uit! Een welgemeend dankjewel voor alles!

Bekijk hier meer foto’s