secretariaat@basisschoolboseind.be

Kangoeroeleerlingen in de prijzen!

Vlak voor de paasvakantie stond onze school weer paraat voor de jaarlijkse Kangoeroewedstrijd: een reken-, denk- en puzzelwedstrijd voor leerlingen van het 1e leerjaar tot het 6e jaar secundair onderwijs.

Wereldwijd nemen meer dan 90 landen en 6 miljoen leerlingen deel aan de Kangoeroewedstrijd.
In Vlaanderen neemt de vzw ‘Vlaamse Wiskunde Olympiade’ sinds 2019 de organisatie in handen, met dit jaar een recordaantal inschrijvingen: maar liefst 120 698 leerlingen namen deel!

Net zoals vorige editie behaalden onze Boseindse leerlingen prachtige resultaten, na uren ploeteren en zweten.
Vier leerlingen behaalden zelfs een resultaat waarmee ze in de top-100 van hun reeks belandden: Anna Verbakel uit L3C, Nio Jacobs uit L4C, Liene Schuurmans uit L5B en Elize Vosters uit L6C. Proficiat!

Onze leerlingen en hun fiere juf Wendy kijken alweer uit naar een nieuwe deelname in 2025 en blikken nu fier terug op een leerrijke dag!

Reacties zijn gesloten.