secretariaat@basisschoolboseind.be

Krachtbal: leerlingen tegen leerkrachten

Een nagelbijter! Zo kan je de finale van het krachtbaltornooi het best beschrijven!

Na enkele weken krachtballes tijdens LO speelde het winnende team van het 5e leerjaar tegen het winnende team van het 6e leerjaar. Op die manier maakten ze uit wie het duel met het leerkrachtenteam zou aangaan. Na 10 bloedstollende minuten bleken de leerlingen van het 5e leerjaar als winaars uit de bus te komen.

Na een korte pauze was het aan de winaars van de leerlingen om het op te nemen tegen een sterk leerkrachtenteam. Spannend!
Onder luide aanmoediging van alle leerlingen van de lagere school en toeziend oog van scheidsrechter juf Cindy, gaf iedereen het beste van zichzelf: er werd sportief gespeeld, maar het ging er af en toe ook hard aan toe. Vlak voor het einde van de wedstrijd stond het 20-20, tot juf Ann-Sophie 1 seconde voor het fluitsignaal het winnende punt scoorde.
20-21 was de eindstand. Tot volgend jaar, voor een nieuwe derby!

Klik hier voor de foto’s.

Reacties zijn gesloten.