secretariaat@basisschoolboseind.be

Meester Marc met pensioen

Meesters… ze worden stilaan uniek. En alsof dat nog niet jammer genoeg is, moesten we op 1 februari afscheid nemen van de voorlaatste ‘meester’ in ons lerarenkorps: meester Marc ging na bijna 40 jaar dienst met pensioen.

Na een persoonlijke taxiservice, verzorgd door de collega’s van “zijn” 5e leerjaar, bestond het feestprogramma uit een verrassingsontbijt, bezoekjes van collega’s, oud-collega’s en familie, een wedstrijd in zwembad de Dommelslag waar meester Marc het moest opnemen tegen de leerlingen van het 5e leerjaar, en een feestelijk afscheid op de speelplaats met alle kinderen van de school.

DANKJEWEL, meester Marc! Je jarenlange inzet als leerkracht en beleidsondersteuner, je relativerende humor, je nuchtere kijk en je sterke organisatorische talenten waren een geschenk voor onze school. Een positieve stempel die je drukte op collega’s en leerlingen.

Reacties zijn gesloten.