Welkom Sinterklaas

Naar jaarlijkse gewoonte kwam Sinterklaas met zijn Pieten weer op bezoek in onze school. Telkens was het uitkijken hoe de Sint dit jaar zijn opwachting zou maken. In een prachtige Morris Minor cabrio kwam hij de speelplaats opgereden. Zo kon hij iedereen uitbundig toewuiven. Terwijl de Sint weer heel blij was om zoveel vrolijke, en vooral brave, kindergezichtjes terug te zien, waren de Pieten dolenthousiast om de juffen terug te zien. Na de verwelkoming door de directeur mochten de leerlingen, leerjaar na leerjaar, op bezoek bij Sinterklaas waar een lied of een dansje naar voor werd gebracht. Moet er nog gezegd worden dat de aandacht in de klassen toch wat minder was in vergelijking met andere dagen?

Klik hier om de foto’s te bekijken.